Hola   ♥ Seawal pagi lagi kita disajikan dengan satu lagi berita gembira. Kalau semalam Fiza berkongsi cerita mengenai Apek yang bakal b...

Tahniah! Nabil...

/
2 Comments


Hola 
Seawal pagi lagi kita disajikan dengan satu lagi berita gembira. Kalau semalam Fiza berkongsi cerita mengenai Apek yang bakal berkahwin 28 Disember ni. Kali ni pulak Fiza ingin mengucapkan Tahniah kepada Nabil di atas kelahiran anak pertamanya yang sepatutnya lahir bulan Disember ni. Tapi lahir lebih awal iaitu semalam Ahad, 8:40 pagi menerusi pembedahan Caesarean.

Takpe... Yang penting baby tu sihat dan sempurna sifatnya. Mesti seronokkan first baby dapat baby girl.

gambar Nabil, gambar isteri nabil, gambar anak pertama nabil, tarikh lahir anak pertama nabil, download gambar anak nabil,
Sumber gambar adalah daripada mStar Online 26/11/2012
Apa-apa pun Tahniah buat mereka dan tak lama lagi Irma Hasmie pulak bakal menimang cahaya mata. Tak sabar nak tengok muka baby dia. Hehe...





ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. serononya dpt baby girl!muni dpt berita nie pun masa tgok melodi.skang nie jarang sgt online.klu terlebih rajin jer buka hari2..

    ReplyDelete