Assalamu'alaikum, hai...
Semalam tak update pun blog. Pada yang singgah sini... Terima kasih ye. Insya Allah, ada masa terluang aku blogwalking blog korang ok.

Dah 3 hari dah termasuk hari ni. Hujan memanjang... Dari pagi ke petang... Malam ke pagi sampailah hari ni. Pakaian kemain banyak lagi kat ampaian. Dah macam orang lelong pakaian pulak aku tengok. Sabar jelah...

First day hujan memanjang hari tu... Hubby selsema. Semalam, alhamdulillah... Ok sikit la. Tapi... Aku dan Alia pulak terkena. Virus hubbyla tu. Tapi... Alia dah ok dah... Cepat-cepat aku bubuh kunyit di hidung dia... Tak sampai malam, dah kering hingus dia. Alhamdulillah...


Aku pulak still selsema sampai la ni... Tapi aku gagahkan juga nak update blog. Rindu nak share cerita dan baca entri kengkawan. 

Time tak sihat la, kita nak tengok suami sayang kita ke tidak. Haha... Semalam... Time cerita Ariana Rose. Aku lansung tak boleh nak layan sangat.  Seingat aku episod semalam, Ariana rose bertunang kan. Tapi Kepala pening tak boleh nak bangun. Sudahnya... Aku berbaring di depan tv.

Melihatkan keadaan aku begitu. Selepas solat maghrib, hubby menawarkan diri untuk masak lauk buat Alia. Aku dengan hubby biasa makan buah atau oat je malam-malam. Aku pulak dibaginya makan ubat dan rehat. Sayang jugak En. Hussien kat aku ek. Hehe...

Bilalah mentari nak menampakkan dirinya yer?