Hola   ♥ Alhamdulillah! Boleh gak tengok kejap-kejap ASK 2012... Alia tido dengan lenanya nak-nak kat luar hujan lebat. Hurmmm... S...

Senarai Pemenang Anugerah Skrin 2012

/
3 Comments


Hola 
Alhamdulillah! Boleh gak tengok kejap-kejap ASK 2012... Alia tido dengan lenanya nak-nak kat luar hujan lebat.

Hurmmm... Semalam aku sempat gak singgah di http://www.anugerahskrin.com/. Macam-macam komen kat Tweet Terkini #ASK2012. Nak tergelak pun ada. Kalau aku... Aku tak tau nak komen apa tentang Anugerah Skrin 2012... Layan jer! Bagi aku anugerah tu yang penting... No such thing in the world is perfect. Right!...

ASK 2012, Keputusan rasmi Anugerah Skrin 2012, Senarai keputusan Anugerah Skrin 2012, Pemenang ASK 2012,
Sumber gambar adalah daripada http://beautifulnara.com/

Ok!, tak nak ulas panjang sangat... So, berikut adalah senarai keputusan anugerah skrin 2012 :


  • Lakon Layar Terbaik – Bunohan
  • Lakon TV Terbaik – Di Telapak Kaki Bonda
  • Videography Terbaik – Aku Ingin Terbang
  • Laporan Khas/Berita Terbaik – Berita TV9 Bom Jangka
  • Rancangan Realiti Terbaik – Jemputan Umrah
  • Drama Komedi Terbaik -Elly & Apit
  • Artis Harapan Pantene – Puteri Balqis
  • Rancangan Bual Bicara Terbaik – Bella Labour Day Special
  • Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Drama – Namron (Parit Jawa)
  • Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Drama – Sherry Merlis (Di Telapak Kaki Bonda)
  • Rancangan Hiburan Terbaik – ABPBH25
  • Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Filem- Lisa Surihani (Ombak Rindu)
  • Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem- Syafie Naswip (Songlap)
  • Pelakon Wanita Terbaik Filem – Maya Karin (Ombak Rindu)
  • Pelakon Lelaki Terbaik Filem – Shaheizy Sam (Songlap)
  • Dokumentari dan Majalah Terbaik – Dunia Tersembunyi
  • Rancangan Muzikal Terbaik – AJL26
  • Pelakon Wanita Terbaik Drama – Ruminah Sidek (Parit Jawa)
  • Pelakon Lelaki Terbaik Drama – Abu Bakar Omar (Gincu Ayah)
  • Pengarah Terbaik Filem - Songlap
  • Pengarah Terbaik Drama – Khabir Bhatia (Di Telapak Kaki Bonda)
  • Anugerah Yasmin Ahmad – Pierre Andre
  • Drama Rantaian Terbaik – Jangan Ambil Padang Kami
  • Anugerah Filem Terbaik – Bunohan
  • Anugerah Drama Terbaik – Di Telapak Kaki Bonda


Itulah antara penerima anugerah Skrin 2012 yang sempat Fiza catatkan serba sedikit dan ada gak info yang fiza dapat dari blog http://beautifulnara.com/. So, dengan penerimaan Anugerah Skrin 2012... Maka berakhirlah satu lagi event penting tv3 bagi tahun 2012.

Tahniah! Buat para pemenang... 

Oh! ya, kalau nak tau pasal info tentang pencalonan anugerah skrin, jom baca artikel [ di sini ].

Selamat bercuti!




ARTIKEL LAIN DI SINI

3 comments:

  1. wah nice sharing ! tapi anugerah skrin tadik memang membosankan -.-

    ReplyDelete
  2. @hananhadila... Hehe. Awal bangun Hanan. Tu lah, hampa tengok. Membosankan.

    ReplyDelete
  3. betul tu yg penting anugerah tu kan.ask kali ni nak tunjukkan kelainan,tu percubaan yg baik,mmg kena puji.

    tp serius bosan gila,mlm tadi muni tgok smp tertido.hehe..

    ReplyDelete