Hola,

Hari ini tanggal 28hb... Rasa tak keruan, berdebar-debar seperti di saat-saat bercinta dulu... Ahakss... Hari ini hubby balik... Horeyy! Di jangka akan sampai malam di ke kuching... Sian dia, drive sorang-sorang dari Bintulu ke Kuching... Pasti penat...

Namun, aku tak sabar menunggu kepulangannya... Huhu! Dahla sabtu ni balik kampung halaman... Ya Allah lamanya tak balik kampung... Otak ni dok pikir-pikir je kampung... Hati ini dah di sana dah... Hehehe... Tapi aku pasti mesti blog aku ni tak diupdate sure... Lama haihhh! tak balik kampung... Mesti banyak cerita aku ketinggalan... Hehe, lagi pun lama dah tak jumpa hubby... hampir sebulan dah...

Hurmmm... Apa-apa pun nanti akan aku kongsikan cerita-cerita menarik aku sepanjang perjalanan aku dari kuching, kampung halaman dan ke Bintulu... Iaitu tempat suamiku mengajar... Hehe! kerana selepas ni aku akan bercuti panjang di sisi suamiku tercinta... Horeyyy!!...

Orait... Dah petang! nak mandi... Hehe.... Tak sabar nak buat suprise untuk hubby... Dulu pernah cari sesuatu untuk hubby di sini... Tapi tak nak citer apa benda suprise tu di sini, pasai apo... Karang pecah temberang... Ahakss.. Ciow dulu...