Kisah botol dan air kotak | Biasalah Ain, mana mungkin boleh duduk diam bila tengok kakak ada botol baru. Begini ceritanya... Semalam hu...

Kisah Botol Dan Air Kotak

/
1 Comments

Kisah botol dan air kotak | Biasalah Ain, mana mungkin boleh duduk diam bila tengok kakak ada botol baru. Begini ceritanya... Semalam hubby belikan botol air untuk Alia. Murah je pun... RM4.30 je.


Nak dijadikan cerita. Lepas cuci dan distrilkan... Si kakak mintak dibuatkan air milo... Milo pada dia... Susu bercoklat fernleaf sebenarnya. Dah tak mau dah minum susu dumex durgo. Bila minum... Mesti nak termuntah. Si Ain pulak... Bila tengok kakak minum, dia pun nak jugak... Maka, tercetuslah perebutan. Haha... Tapi, Alia pasti mengalah. Then... Dengan jayanya... Ain minum seperti lagak dia yang punya. Sabar jelah. Tu kisah botol air.


Kisah air kotak pulak... Dua hari lepas, adik beli dua pasang seluar jean di kedai Doremon, Betong. Biasalah chinese new year kan... Dapatlah discount... Beli air kotak teh bunga... Dengan hanya RM9.90 je, 24 kotak kecik. Apalagi Ain... Bila nampak je... Memanjang kata 'num... Num... Num'. Nak jugaklah tu. Sian punya pasal. Bagilah jugak satu kat dia. Allah... Berakal sungguh dah dia sekarang. Cepatnya masa berlalu. Tengok... Tengok, Ain dah setahun sebulan. Banyak ragam pulak tu. Huhu...



ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. seronok kdg² baca kisah perjalanan anak kakak² nie...
    terasa teruja di dalam hati..ingin menjadi ibu jugak :)

    ReplyDelete