Checkup setahun Nur Ain dijadualkan semalam. Alhamdulillah... Seawal jam 2 petang kami 4 beranak bergerak. Hubby dan Alia semestinya a...

Checkup Setahun

/
0 Comments


Checkup setahun Nur Ain dijadualkan semalam. Alhamdulillah... Seawal jam 2 petang kami 4 beranak bergerak. Hubby dan Alia semestinya akan menemani aku dan Ain ke klinik. Setakat ni... Hubby tak pernah lagi tak temankan aku. Dia sentiasa ada untuk aku dan anak-anak walaupun sesibuk mana pun. Alhamdulillah :)

Sampai di klinik... Aku orang kedua masuk checkup. Alhamdulillah... Dapat rezeki awal... That why aku suka pergi belah petang.Hehe... Seperti biasa.... Masuk je, Ain terus kena timbang dan ukur tinggi. Alhamdulillah... Berat Ain setahun 8.2kg dan tinggi pulak 72cm... Semuanya normal... Still pada garisan putih. Kata nurse... budak menyusu badan... Berat sentiasa maintain... InsyaAllah. Tapi yang tak menahan tu... Time timbang, Ain sempat jugak melalak... Tapi, masa injection mmr... Boleh pulak dia senyum nampak gigi. Allah... Sabar jelah. Maybe dia nampak kak Alia masuk temankan dia kot.


Before balik... Seperti kebiasaan Alia akan ajak tengok ikan di dalam kolam depan klinik. Dah puas... Kami pusing pasar Spaoh... Carik pisang goreng dan pau inti mentega untuk Alia. Alhamdulillah... Sampai rumah 2 biji pau Alia habiskan. Sudahnya... Dinner semalam lansung tak makan... Tapi boleh pulak layan burger telur murah masa tengok drama tersuka tanpa sengaja semalam. Hurmmm... Anak-anak... Sesekali kena layan jugak kehendak dorang nak makan burger.



ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: