Assalamu'alaikum ♥ Perkembangan terbaru haruslah dicatat... Lebih-lebih lagi bila ada baby. Setiap perilaku dan pencapaian pasti ...

Suka Tarik Dan Hisap

/
2 Comments


Assalamu'alaikum
Perkembangan terbaru haruslah dicatat... Lebih-lebih lagi bila ada baby. Setiap perilaku dan pencapaian pasti mencuit hati... Malah sesekali membuatkan ibu seperti aku teruja lebih even dah ada anak dua orang. Hehe...



Lately Nur Ain semakin lincah. Pergerakan tangannya semakin teratur. Malah dah pandai pegang benda. Suka tarik baju dan hisap, membuatkan dia leka seperti ketagihan. 


Tak cukup itu... Walaupun dah kenyang menyusu... Sesekali jari telunjuk pulak dia masukkan ke dalam mulut.



Untuk elak Nur Ain terbiasa hisap jari atau baju... Aku belikan dia teethier untuk dihisap. Maybe Nur Ain nak tumbuh gigi... Itulah andaian encik suami dan emak. Mungkin... Siapa tahu kan. Haha...




ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. kejap ye dah besar pun Ain =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu ls Syeeda... Pejam pelik dah 3 bulan umur dia. Hehe...

      Delete