31 December 2014

Nak Jadi Doktor Katanya



Assalamu'alaikum, hai
Lately Alia suka benar main doktor... Terutamanya selepas menemani aku ke klinik semasa bersalin haritu... Tak lekang di mulutnya... Kata "Yaya jadi doktor mak" sambil menggayakan stretoskop kepunyaan adik bongsuku.


Ni kejadian semalam... Entah! Adik kata dia dah sembunyikan stretoskop tu. Tapi entah Alia dapat macam mana. Then... Terus masuk bilik aku... Seraya berkata "Mak... Yaya jadi doktor. Tangan mak mana". Aku hulurkanlah... Sudahnya dia buat gitu kat aku. Haha...


4 comments:

  1. bagus tu..kembangkan lagi potensi dia..ibubapa juga boleh mencorak kerjaya anak2..:)

    ReplyDelete
  2. dah ada gaya tu yaya...semoga besar nanti boleh jadi doctor betul2 ye

    ReplyDelete
  3. haha..comel jer..semoga cita2 tercapai..nak jadi doktor memerlukan mental dan spiritual yang kuat... :)

    jemput ke blog ain jugak yer..

    ainniah.com

    ReplyDelete
  4. amboi yaya kecik2 lagi dah ada cita2..bagus fiza.mana tau betul2 jadi doktor nti..kena la mak bagi sokongan bermula sekarang.hehe

    ReplyDelete