Assalamu'alaikum, hai...
Semalam hubby balik ke sekolah semula. Aku dan Alia pulak tinggal kat kampung buat sementara untuk tunggu keputusan temuduga haritu. Sebab penemuduga tu kata... Dalam masa dua minggu, keputusan temuduga boleh diketahui. Kalau dapat... Bulan depan terus masuk kerja. Kalau tak... Insya Allah ikut hubby balik. Aku tetap bersabar tunggu rezeki bekerja aku. Aku percaya... Mungkin ada hikmahnya sampai sekarang aku belum bekerja. Sekurang-kurangnya, dalam masa dua tahun... Alia sepenuhnya aku jaga dan didik right.

Tapi tu la... Bila berjauhan dengan suami macam ni... Terasa sunyi pulak. Jiwa macam kosong even pagi, petang dan malam dia call... Still sunyi. Haha... Padahal baru semalam balik tu. Apalah kan... Macam angau bercinta pulak dah.

Betul... Dah kawin perasaan rindu tu terasa makin menebal bila berjauhan. Tak macam zaman bercinta dulu... Tu pada akulah... Orang lain... Aku tak tau lakan... Apa perasaan korang bila berjauhan dengan suami?