Assalamu'alaikum, hai...
Semalam dari subuh ke subuh lagi pagi ni. Hujan memanjang. Sejuk sampai ke tulang. Biasalah... Kalau dah hujan, penyakit malas pun menyerang. Nak update blog pun ke laut. 

Tapi... Pagi semalam sempat jugak aku post gambar ni di Facebook.


Haha... Ramai yang menyapa. Tapi... Paling banyak tegur rambut Alia. Ada yang kata rambut Alia macam Alycat lah... Ada yang tanya, rambut Alia ikal ikut siapa lah?

Actually, Alia anak bapak. Haha...Rambut Ayah dia kalau panjang... Memang bergulung di bawah. Pernah sekali... Bapak mertua aku cerita. Masa kat universiti dulu... Hubby pernah simpan rambut paras bahu. Memang ikal. Bagaimana rupanya... Jangan tanya aku ok. Maybe macam Alia tu kot. Haha... Al-maklumlah... Sejak kenal dengan dia sampai dah kawin ni, tak pernah lagi tengok dia simpan rambut panjang. Tak nak lagi dah katanya. Lagipun... Tak senonohla kalau simpan rambut panjang bila dah berkejaya kan... Itu pendapat aku pada hubbyla... Untuk orang lain aku tak taula nak kata apa.

Have a nice day ^___<.