Assalamu'alaikum, hai... Sebuah rumahtangga yang dibina atas dasar cinta... Seharusnya memiliki kejujuran, kesetiaan dan keikhlas...

Cara Mudah Tundukkan Suami?

/
8 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Sebuah rumahtangga yang dibina atas dasar cinta... Seharusnya memiliki kejujuran, kesetiaan dan keikhlasan dan bukannya cemburu membuta tuli... Yang akhirnya mengundang seribu permasalahan. 

Aku tertarik dengan artikel di kosmo semalam yang berkaitan dengan kisah seorang isteri membomohkan suaminya. Ia terjadi kesan daripada cemburu tak bertempat... Sehinggakan sanggup mengunci nafsu suami dengan mengikat dan menanam seluar dalam suami ke dalam kubur. Yes! Ternyata berjaya...

Namun, apa yang terjadi... Sang suami lansung tidak bernafsu termasuklah untuk 'bersama' dengan isterinya sendiri. See... Konon nak tundukkan suami untuk kesan yang lebih bagus... Tapi... Sebaliknya. Akhirnya terpaksa membuka pekung di dada apabila tidak tahan dengan keadaan suaminya... Lalu membawa suaminya berubat secara Islam.

Hakikatnya... Berapa banyak wang, masa dan tenaga terbuang begitu saja untuk perkara yang sia-sia. Dahla sia-sia... Dapat pulak dosa percuma. Hurmmm... Na'uzubillah.

Minta dijauhkan perkara sebegini. Jangan mudah kena hasut dan berfikirlah secara rasional sebelum bertindak. Kita sentiasa ada pilihan... Dan setiap pilihan yang kita buat. Pasti ada baik dan buruknya.

Wallahu'alam...




ARTIKEL LAIN DI SINI

8 comments:

  1. Ya Allah! nauzubillah kan..jgn lah ikut hati smpi sanggup buat mcm ni kt suami..isk! DOSA besar, tak cium bau syurga klu suami tak maafkan..

    ReplyDelete
  2. Atie : Tu la... Mudah memang mudah nak tundukkan suami. Jumpa bomoh dan bayar. Tapi... Dosa tu. Na'uzubillah. Mintak dijauhkan daripada perkara sebegini... Kan.

    ReplyDelete
  3. berat betul kes ni.. mintak kita dijauhkan dari semua benda2 yang mendatangkan dosa besar mcm ni..

    ReplyDelete
  4. macam2 hal klu takde rasa percaya n cemburu membuta tuli.nasib baik la smpt bertaubat

    ReplyDelete
  5. ya ALLAH. mintak2 lah hana dijauhkan dari perkara2 macam nie. takut sangat. T_T

    ReplyDelete
  6. Ya Allah tergamak dia buat sampai macam tu sekali.. moga orang lain dapat amik iktibar.. percaya sesama pasangan :D

    Salam Kenal.. Baru blog walking di sini :D

    ReplyDelete