11 December 2013

Alia Dan Sepupu Sepapat



Assalamu'alaikum, hai...


Amboi! Khusyuk gila makan aiskrim perisa keladi. Alia jumpa aiskrim... Apalagi dok membebel kata sedap. Habis kotor baju... Kata nak suap sendirikan... Haha...


Yang ni si Ahmad Faeq Syahmie... Anak ke-2 adik aku. InsyaALLAH, takde aral melintang... Bulan 3 dapat adik baru. 5 bulan... Tua dari Alia ni... Tapi badan mengalahkan orang umur 3 tahun. Kuat makan dan kuat menyusu... Itulah dia. Kemain dapat aiskrim... Bertambah-tambah. Hehe... Lagi satu. Dia sangat sukakan gitar. InsyaALLAH, ada masa nanti... Aku upload video dia bermain gitar ek!



Yang ni pulak... Putera sulung adik aku. 4 tahun dah... Ahmad Aqilfitri nama diberi. Lahir first day raya. Tu yang hujung nama diberi fitri. Haha... 

Budak 3 orang ni tak sebulu... 2 lelaki lawan sorang pompuan. Confirm! Alia kalah. Dah tu... Alia selalu kena tangan diorang. Tapi Alia sentiasa cool. Tak nangis pun. As a mom... Tak payahla nak ambik kisah sangat pasal budak. Karang... Ada pulak bermasam muka adik-beradik kan... 

Tak sanggup aku... Haha.


4 comments:

  1. Assalammualaikum...fiza,

    comot nyer budak2 nie makan ais krim.. yer lah. budak2 biasa lah tu.

    mselim3

    ReplyDelete
  2. amboiii...meriah sakan makan ais krim...suka sangat la tu

    ReplyDelete
  3. Bebudak klo dapat eskem memang suka lah.

    ReplyDelete