Assalamu'alaikum, hai... Dah lama simpan angan-angan nak beli philips Viva Airfryer ni. Asyik tertangguh je. Apa taknya... Duit ...

Boleh Goreng Tanpa Minyak!!!

/
10 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Dah lama simpan angan-angan nak beli philips Viva Airfryer ni. Asyik tertangguh je. Apa taknya... Duit asyik keluar masuk. Alih-alih tertangguh. Setakat ni... Yang nilah yang aku berkenan... Even harga sekitar RM1,199. Ada tak yang lebih murah dan ok jugak function'nya ek?


Daripada survey yang aku buat philips Viva Airfryer ni adalah salah satu cara memasak yang mampu kurangkan lemak sehingga 80 peratus... Sebab masak tak guna minyak. Boleh je goreng ayam atau kentang dalam tu. Sihat kan?

Tapi... Kalau ada yang lebih murah dan bagus. Pun ok jugak. Hurmmm... Nanti nak survey lagi kalau-kalau ada yang lebih murah. 

Alahai... Bilalah aku dapat beli ek!... 




ARTIKEL LAIN DI SINI

10 comments:

  1. mak ai..harganya..boleh tahan!!memang tak terbeli la akak..huhuhu..tp kalau ada yg murah..bolehlah rembat satu..hehehe:)

    ReplyDelete
  2. bagusnya kalau dapat beli ni.. tak perlu guna minyak.. tapi tu lah, harga tu mahal sikit la kan..

    ReplyDelete
  3. Fiza, haritu kita ada nampak kat groupon ada jual.. kurang dari 1k harga dia.. cer tgk

    ReplyDelete
  4. senang guna itukan.. menyihatkan sebab tak gunakan minyak.. setakat ni guna pemanggang ajaib je la untuk memasak makanan tak guna minyak..

    ReplyDelete
  5. salam fiza..m3h dtg ni..hehe..
    bestnye kalo dpt beli menda tu kan..tp harga mahal sgt

    ReplyDelete
  6. nape lah mahal sgt bendealahnye~
    tak termampu nak beli. hehehehe

    ReplyDelete
  7. In Shaa Allah, ada rezeki tu dan sampai waktu dan ketikanya pasti boleh beli... chaiyok chaiyok...

    ReplyDelete
  8. mahal ni,fiza beli pemanggang ajaib sudah,murah byk.hehe

    ReplyDelete
  9. Kumpul duit dari nuffnang kak hehehe

    ReplyDelete
  10. Ida : Hehe... Lambat lagi duit Nuffnang akak nak sampai RM1,199 tu Ida... Tengah gigih kumpul la ni.... Haha. Yolah tu. Padahal blog jarang ber'update :)

    ReplyDelete