Assalamu'alaikum, hai... Alhamdulillah... Di atas peluang dan ruang yang aku sendiri cipta... Untuk aku terus berkongsi cerita.  ...

Mahalnya Biogrow Oat BG22!!!

/
15 Comments


Assalamu'alaikum, hai...
Alhamdulillah... Di atas peluang dan ruang yang aku sendiri cipta... Untuk aku terus berkongsi cerita. 

Firstly... Ada tak tengok iklan pasal Oat BG22 di tv?... Semalam. Nak dijadikan cerita hubby tetiba beli. Sekali... Aku tanyalah berapa harga Biogrow Oat BG22? tu. Mak aii... Satu tin yang 480g je tu, harganya mencecah RM65.90... Tu kalau beli satu tin. Kalau beli 3 tin, harganya around RM170+. Nak cuba... Jadinya hubby belilah satu tin.


Sedap tak Biogrow Oat BG22?
Isi kandungannya macam tepung aku tengok. Rasa... Aku tak tau. Tak minum pun. Tapi... Hubby kata. Rasanya seperti beras yang di kisar halus. Takde rasa manis. Masin pun tak. Hurmmm... Tu yang hubby kata. Bila dengar... Macam susah nak describe tentang rasanya. Aku yang dengar hubby kata macam tu... Lagilah... Terus terbantut keinginan nak merasa. Sabo jelah! Biasalah aku... Benda tawar. Confirm! Tolak tepi. Lansung tak ambik peduli.

Namun... Apa yang pasti. Oat BG22 mengandungi kurang 20% protien, kaya dengan serat, magnesium, zat besi dan zink. Kandungan natrium pun sangat rendah. Membantu untuk kurangkan kolestrol.

Oat BG22 sesuai untuk golongan vegetarian dan jugak individu yang intoleransi laktosa... Tu... Antara info yang tertera di tin Oat BG22. Maksimum minum 3 kali sehari. 

Kalau hubby... Rasanya tak susah nak minum jika dibandingkan dengan aku. Tawar pun still dia boleh minum. Hikhik.  




ARTIKEL LAIN DI SINI

15 comments:

  1. ohoo... mak aih, mahalnya.... beli oat kat tesco jer lah.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la... Terkejut gak dgr harganya. Dahla dlm tin tu tak sampai pun 1/2 kg.

      Delete
  2. baru saya tau, mahal rupanya Oat BG22 ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fiza pun. Kalau hubby tak beli memang tak tau... Hikhik.

      Delete
  3. mahalnya harga dia.. mesti tak sedap kalau rasanya tawar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mizz Aiza : hubby kata tawar but ok kata dia. Boleh lagi telan.

      Delete
  4. eh mahalnya.. tapi berkhasiat kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ros_reeza : itu la... Selalunya benda berkhasiat mesti mahal :)

      Delete
  5. mhalnya kak.. tp kalau bnda tu elok, mahal pun xpe..jnji kesihatan terjaga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sya Mimie : Tapi kan... Ada jugak produk kesihatan lagi mahal dari tu. Pikir berkali-kali nak beli.

      Delete
  6. Time xpo je ar cri

    ReplyDelete
  7. Time xpo je ar cri

    ReplyDelete
  8. l..okla 65.90..jmpe jap td rm88.90..

    ReplyDelete