Assalamu'alaikum... Semalam punya cerita... Dok tengok buku PSS baru sampai. Hubby sedang kemas Pusat Sumber Sekolah. Hehe......

Kamus Bergambar Menarik Untuk Tahun 1 hingga 3

/
1 Comments


Assalamu'alaikum...


Semalam punya cerita... Dok tengok buku PSS baru sampai. Hubby sedang kemas Pusat Sumber Sekolah. Hehe... Tetiba aku tertarik dengan satu kamus dwibahasa yang aku kira cukup menarik dan padat. Memang sesuai sangat la untuk pelajar tahap 1 yang sememangnya lebih tertarik kepada bahan belajar berbentuk gambar. Bahasa pun senang dan mudah untuk difahami.

Ok... Berikut adalah sedikit info mengenai kamus dwibahasa bergambar yang menarik yang aku kongsikan :-
  1. First... Murah je. Semenanjung Malaysia : RM9.95 dan Sabah & Sarawak : RM10.95... Seringgit jer beza ^_^.
  2. Mempunyai 110 mukasurat dan bersaiz kecik. Mean, bagi aku ia adalah kamus yang sangat cute.
  3. Kamus terbaru berdasarkan senarai kata KBSR tahun 1 hingga 3 yang diajar di sekolah.
Bagi aku... Kamus ni sangat menarik. Berbaloi beli untuk anak.




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. comel & menarik.. saya tak boleh tgk buku2 camtu..msti nak beli.. insyaAllah bila ada ank nti..hehe

    ReplyDelete