Assalamu'alaikum... Alia bangun nak menyusu. Lepas menyusu tido balik. Kemain nyenyak lagi Alia tido. Aku pulak, bila dah terjaga...

Jakel?

/
1 Comments


Assalamu'alaikum...
Alia bangun nak menyusu. Lepas menyusu tido balik. Kemain nyenyak lagi Alia tido. Aku pulak, bila dah terjaga... Ambik masa nak tido balik. Hubby pulak lansung tak terbangun. Letihlah tu. Banyak urusan membeli barang sekolah kena dia buat... Sian pulak aku tengok ^_^.

Well... Memandangkan mata tak mengantuk. Apalagi! Ni lah masa untuk aku update belog. Cerita kali ni pasal Jakel. Mesti ramai yang tahu pasal Jakel... Ingat kain, ingat Jakel. Tradmark yang mudah melekat di kepala. Tadi aku ada tengok promosi terkini di Jakel bersempena dengan hari pekerja 1 Mei 2013 ni. Bukan tu jer... Siap dah ada stok kain baru untuk hari raya. Hebat tak hebat ?


Bagi aku... Time promosi atau jualan murah nilah kita kena rebut peluang jika ada masa terluang. Kerana... Dapat jimatkan duit. Tak kisah ler kain tu kena simpan dulu... Yang penting dah ada.

Hurmmm... Pada yang suka tukar-tukar langsir setiap hari raya. Masa promosi nilah masanya untuk membeli. Jimat jugak duit. Lagipun... Kain langsir bukan 1 atau dua meter jer. Tapi berpuluh-puluh meter panjangnya...

Raya ni... Rumah aku nak tukar langsir ke tak ek?




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. tak pernah pegi kedai kain time promosi..jakun tak muni nie?hehe

    ReplyDelete