Assalamu'alaikum... Aku cukup kagum dengan cikgu ni... Hebatkan... Pada aku kekurangan bukanlah penghalang untuk kita mencap...

Pandanglah pada kelebihannya dan bukan pada kekurangannya

/
2 Comments


Assalamu'alaikum...
Aku cukup kagum dengan cikgu ni...

cikgu paling kecil di dunia, guru paling kecil di dunia, gambar cikgu terkecil,
Hebatkan... Pada aku kekurangan bukanlah penghalang untuk kita mencapai impian tapi sebaliknya jadikan kekurangan itu sebagai suatu kelebihan pada kita.

Hehe... Mesti cikgu ni nampak comel jer kan... Walaupun dah tua tapi masih kelihatan seperti kanak-kanak. 

Apa-apa pun semua ciptaan Allah baik di bumi mahupun di langit adalah sebaik-baik ciptaan. Manusia jer yang seringkali mempertikaikannya tanpa menyedari yang itu adalah kekuasaan Allah.

Wallahualam...

Dah pukul enam dah pun. Bye...

Nota kaki : Sumber info adalah daripada Harian Metro bertarikh 6 Mac 2013.




ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. ada baca kt metro semalam..

    moral : jgn pandang rendah pada kekurangan fizikal..:)

    ReplyDelete
  2. kita yg normal ni, tak tabah cam die pon, selalu nau give up kalau tetibe ade halangan nak buat sesuatu ..keep it up azad :)

    ReplyDelete