Assalamualaikum ♥, Malam yang dingin membuatkan aku tetiba nak updated blogku... Tambahan melihat telatah cenonet ni yang tak reti pena...

:: Mata dah ngantuk, tapi still nak main ::

/
4 Comments


Assalamualaikum ♥,
Malam yang dingin membuatkan aku tetiba nak updated blogku... Tambahan melihat telatah cenonet ni yang tak reti penat membuatkan aku teringin untuk menaip sepatah dua kata sebagai bekalan cerita buat Alia. 

Semoga cerita ini menjadi bahan bacaannya bila dewasa kelak... Kalau blogku ini masih wujudlah. Entah-entah dah kena delete. Siapa tahu kan... Tapi... Harap-harap taklah kan...

Budak kecik ni sesangatlah aktif, malam-malam tak reti nak tido... Asyik nak main je keja dia haaa... Tapi, dia tak pernah arr tido lewat. Paling lewat pun jam 10. Di saat entri ni di publish... Dia dah tido dah. Pastu cuma akan bangun sekali atau dua untuk menyusu. Pastu sambung tido balik. Takde la sangat menganggu tido aku. Alhamdulillah!. 

Part memunggah barang pun nombor satu. Habis berterabur mainan dibalingnya. Dahla pandai koyak kertas dah sekarang. Memang macam tongkang pecahla ruang tamu dibuatnya (^_<). 

Namun... Serius! Pengawasan itu penting, takut-takut nanti tak pasal-pasal tercekik kertas pulak... Nahas kita dibuatnya...




ARTIKEL LAIN DI SINI

4 comments:

  1. betul fiza kena jaga2,besar2 alia ni mmg peberet dia masukkan segala benda dalam mulut..kena selalu alert..:)

    ReplyDelete
  2. Anak2 kecil telatahnya menghiburkan walaupun kita kepenatan.

    salam kenal dari saya.

    ReplyDelete
  3. @shameel Iskandar ~ Salam kenal shameel. Betul kata awk. Bila melihat telatah anak, penat pun hilang :)

    ReplyDelete
  4. @Puan Kutu ~ Tu la muni... Asyik nak mengutip dan masuk mulut je keja dia sekarang ni ha...

    ReplyDelete