Assalamualaikum... Ahad berlalu... Isnin menjelma. Sebelum Isnin menjelma, aku ingin kongsikan satu entri lagi tentang anak daraku......

~ Betapa khusyuknya dia...

/
3 Comments



Assalamualaikum...
Ahad berlalu... Isnin menjelma.

Sebelum Isnin menjelma, aku ingin kongsikan satu entri lagi tentang anak daraku... Nur Qalesya Alia. Apakah aktiviti dia yang menbuatkan aku tertarik untuk berkongsi cerita.


Gambar ni aku ambik masa Alia tengok kartun ipin upin belah petang... Tajuk berulang. Tapi still Alia khusyuk menonton. Ekeke... Betapa khusyuknya dia. Macam-macam posing.    Entah tahu entah tidak apa yang ditonton. Yang pasti warna menjadi tarikan right. 

Hurmmm... Esok harijadi Alia yang pertama. Setahun dah umur Alia. Belum pandai jalan lagi, tapi dah pandai berdiri dalam jangka waktu yang lama... Mungkin tengah nak seimbangkan badan kot.

Harap-harap bulan depan Alia dah boleh berjalan. Tak sabar nak lalui saat itu... Melihat Alia berjalan terketot-ketot seperti robot. Hehe...




ARTIKEL LAIN DI SINI

3 comments:

  1. selamat hari lahir alia..
    dari aunty elya...:)

    ReplyDelete
  2. Assalamualikum. maaf kak. hilang alamat blog akak akibat tukar template hari tu.huhu..

    selamat hari lahir alia...cepat cepat jalan ye dik.. ^^

    ReplyDelete
  3. dh besar dh alia.kusyuk tgok upin ipin..comel..:)

    ReplyDelete