Assalamualaikum ♥, Pertama sekali... Selamat bercuti buat semua. Mesti banyak benda nak buatkan masa cuti macam ni. Lain pulak aku... Ka...

Every weekand... Mesti ada ~

/
3 Comments


Assalamualaikum ♥,
Pertama sekali... Selamat bercuti buat semua. Mesti banyak benda nak buatkan masa cuti macam ni. Lain pulak aku... Kami bertiga tak balik cuti ni. Ayah Alia banyak benda nak kena buat di Pusat Sumber Sekolah. Nampak gayanya... Dok umah jelah melayan karenah Alia.

Entri kali ini nak jugak aku bercerita pasal encik suami yang suka sangat makan bubur kacang. Setiap hujung minggu mesti hubby request suruh buat bubur kacang. Paling dia suka kalau bubur tu sejuk.


Huhu... Tengah layan citer hindi Veer-Zaara sambil menikmati bubur kacang yang telah disejukkan... Slurpp!

Seronok gak sekali sekala layan hindi...





ARTIKEL LAIN DI SINI

3 comments:

  1. satu2nya bubur yg muni tak makan,tak suka kaca hijau.hehe

    pandai fiza jaga selera en hubby..:)

    ReplyDelete
  2. saya tak minat langsung dengan bubur kacang..ntah la knapa..hehe

    ReplyDelete