Hola ♥ , Hari ni dah Khamis... Esok Jumaat. Cepatnya masa berlalu kan...  Entri kali ni bukan aku nak bercerita pasal mandi bagai d...

Taking a bath... Before going to bed ~

/
2 Comments


Hola ,
Hari ni dah Khamis... Esok Jumaat. Cepatnya masa berlalu kan... 

Entri kali ni bukan aku nak bercerita pasal mandi bagai dan bukan dalam bahasa english. Tajuk jer lebih. Aku bukan terror pun bab-bab cakap omputih. Hahaha...


Taking a bath... Before going to bed!, buku terbaru ayah belikan untuk Alia. Bahasa english tu. Macam dah reti baca... Siap beli buku omputih lagi.

Pada aku, walaupun tak reti baca... Alia akan senyap dan tak merayau-rayau bila tengok buku. Haha... Kurang sikit aku nak mengejarnya. Sekarang lagi lah... Siap pandai naik kerusi lagi.

Bila dah pandai duduk... Tak sabar nak tengok dia pandai merangkak... Huhu... Mula dari pandai merangkak lah kita kena pantau aktiviti bayi. Nak-nak sekarang ni gak dah pandai kutip benda-benda kecik dan masuk mulut. Alahai! macam-macam benda dia nak cuba.

Walaubagaimana pun, masa nilah kita main puas-puas ngan baby kita. Seronok haihhh...




ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. comel buku baru alia.bagus ayah selalu belikan buku utk anak.dh namanya cikgu kan?hiks..

    dh merangkak nti tak trkejar pulak fiza..pastu baju semua habis kotor dimopnya satu lantai..

    nasiblah aiman dulu tak merangkak,terus bgun berdiri n jalan..:)

    ReplyDelete