Hola ^^ Alhamdulillah... Berkesempatan juga akhirnya untuk aku mengemaskinikan blog kesayanganku. Hurmmm... Lama gak aku tak membaca berit...

:: Manusia ke Binatang ?? ::

/
2 Comments
Hola ^^

Alhamdulillah... Berkesempatan juga akhirnya untuk aku mengemaskinikan blog kesayanganku. Hurmmm... Lama gak aku tak membaca berita secara online. Tetiba jer hari ni terhegeh-hegeh nak bukak Mymetro.

Tak sangka ek... Kenapa manusia semakin kejam... Bayi yang baru berusia 23 hari pun sanggup diliwat... Apa kes? 


Kalau bayi lelaki secomel ini diliwat.... Apa pendapat anda?????

Hurmmm.... Tak sayang ke? tak kesian ke?

Nota kaki : Sumber gambar dari Google Images






ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. lamak x singgah ctok..huhu..kmk pun da baca juak pasal berita ya..ntah apa2 jak cdak kinek tok owh..dah xpat bini, anak pun digasaknya..eish!

    ReplyDelete
  2. Kathy Tuah : Bena kata ktk. Sakit ati nengar brita kedak tok. Dah mcm binatang jak rupa manusia kinek tok =(

    ReplyDelete