Hola,

Selamat malam semua... Dah makan belum?... Apalah! Asyik tanya orang makan ke belum... Bukan apa, penting tau makan... Kalau perut kosong, kan masuk angin nanti... Kan sakit... tak gitu...

Hurmmm, tadi kan lepas maghrib konon Fiza nak jejak orang yang follow blog Fiza... Dah jadi kebiasaan... Sebelah siang... Blogwalking kejap-kejap jer... Malam pulak baru ada masa untuk terjah sana sini sinun sia... Heeeee.



Haaa... Yang tanda merah tu orang yang telah kena wanted... Huhu, biasanya kalau Fiza tak dapat jejak dengan mengklik sahaja picture Follower, Fiza akan search kat Mr. Google... Pasti dapat punya... Tapi kali ini... Sedih betul... Biasa dapat cari follower yang takde link... Tapi tidak untuk kali ini.... Heeeeeee, nanti nak message dengan diorang... Siap haaa... Follow senyap-senyap. Hehehe.

Korang ada tak mengalami keadaan sebegini?

Fiza Bukan apa... Nak gak kenal dengan orang yang sudi singgah di blog kita kan... Belajar dari kesilapan... Dulu pun Fiza tak buat jugak... Sian ngan Logarithm, payah mencari Fiza sana sini sinun sia... Kalau tak caya... Nanti baca di Sini ek... Hehehe. Oh! yup rasanya Logarithm ada buat tutorial pasal bagaimana nak letakkan link dalam dashboard... Nanti terjah ek! 

Haaa... Tu pengalaman Fiza... Korang pulak macam mana?

Oh! yup... Korang rindu tak ngan Ibu, mak, mummy, mum, umi, indai... apa-apalah.... Rindu tak? kalau korang rajin dan rindu apa kata baca cerita best di sini... Best sesangat... Bagi Fiza lah...

Hahaha... Tetiba jer out of topic.  

Thanks yer kepada yang sudi membaca entri saya dan diharap ilmu yang sikit dapat memberi manfaat kepada kita semua...

Sekarang kat Follower korang, Fiza punya ada link tak?... Heeee. Poyo betul!