Assalamulaikum dan selamat pagi semua, Pagi yang mendamaikan... Hukhukkkk.... Mulakan hari anda dengan senyuman Seperti ni haaa... Cute ka...

CUTI.... CUTI... CUTI

/
11 Comments
Assalamulaikum dan selamat pagi semua,

Pagi yang mendamaikan... Hukhukkkk.... Mulakan hari anda dengan senyuman
Seperti ni haaa... Cute kan...


Kalau tak pun macam ni haaaa
nampak gigi...
Heeeeeeeeeeeeeeeeee


Yeahhh! Apa-apa pun mulakan hari kita 
dengan senyuman
warnailah hujung minggu dengan perkara yang berfaedah....

Jangan dok pikir pasal masalah
sambil gini ha...


Ingatlah!
dewasanya sesorang itu
dek kerana cabaran hidup

Jangan takut dengan masalah
Percayalah 
Allah tidak zalim dengan hambaNya

Setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya
Positif atau negatif sesuatu masalah itu
Pasti ada yang ingin Allah tunjukkan kepada kita
untuk kita pelajari...
PASTI !!!


Yeahhh! Nak perah otak kejap... Ni semua Chii punya pasal....
Heeeeeeee.


ARTIKEL LAIN DI SINI

11 comments:

  1. kena tag lg ek..hehe mulakan hari dengan semyuman ok..

    ReplyDelete
  2. Morning dear... Tu lah Muni, asyik kena tag jer keja. Ahakksss. Muni sihat?

    ReplyDelete
  3. Selamat pagi. Awal bangun setiap hari ya. Ceria-ceria selalu. :)

    ReplyDelete
  4. Miss Tira : Selamat pagi dear. Tira sihat?. Heee, rumah mak mertua kena bangun awal sayang... Sembhyang berjemaah di subuh hari... Huhu. Yeah! ceria2 senantiasa...

    ReplyDelete
  5. pagii...heheheh

    haippp..kata kena mulakan dengan senyuman....jgn stress2 k ngan keje yg chii kasi..

    tgk chii..masuk sini je..sure tersenyum mcm kucen yg comel tu..ehehe

    ReplyDelete
  6. Chii : Selamat pagi dear... Tak stress. Heee, tengah perah otak la ni. Kuikui.. Kejap lagi publish.. Wosehhh!!!

    ReplyDelete
  7. hehhe..lawak tgk binatang2 tu..btol tu..sentiasa berfikir positif dgn segala masalah..

    ReplyDelete
  8. Faiz : Heeee. Kekadang tengok gambar pelik pun mampu wat kita tersenyum. Ya tak ?

    ReplyDelete
  9. hehe masalah..masalah..nampaknya ramai yg cuba selesaikan masalah kat blog kamek xD

    ReplyDelete
  10. Tengkorakemas : kitak ya saja jak nak suh org pening. Heee.

    ReplyDelete
  11. kalau senyum sorang-sorang, orang suka kata kita dah tak betul.

    ReplyDelete