Assalamualaikum dan selamat malam semua, Wah! Sehari tak wat entri pasal  Bahasa Melayu Sarawak memang tak sah, ahakkks   ... Hurmm, malam ...

BAHASA MELAYU SARAWAK

/
13 Comments
Assalamualaikum dan selamat malam semua,

Wah! Sehari tak wat entri pasal Bahasa Melayu Sarawak memang tak sah, ahakkks ... Hurmm, malam ni nak selit sedikit pasal bahasa Melayu Sarawak kat blog daku ni ha... 

Tak nak melalut panjang-panjang... pendek jer... Iboh Penin.... Ahakkkss.


Short and simple... Yeahh!!





ARTIKEL LAIN DI SINI

13 comments:

  1. Setiap hari ada perkataan baru. Sangat rajin ajar para pembaca semua. Hehe.

    ReplyDelete
  2. santai lg bersama cikgu bahasa sarawak kita..tak lain tak bukan..cikgu fiza.hehe..

    ReplyDelete
  3. Miss Tira : Hampehh! betoi lain tenet. Tak dapat nak bls on d spot. Huhu. x rajin pun Tira... Akak rasa rugi lak tak kongsikan kan. Dulu, time study.. Sian kengkawan dr semenanjung tu ha terpinga-pinga dgr org cakap srwk dan kekadang kerana x faham mudah sangat kena tipu. Biasalah manusia, mana2 tempat pun pasti ada perkara spt itu berlaku. Sekurang2nya siapa yg sudi baca blog akak leh gak dapat ilmu yang x seberapa ni.. Nanti gi srwk senanglah sikit kan =)

    ReplyDelete
  4. Puan Kutu : hehehe... Pandai yerk mengusik fiza. Ahakksss.

    ReplyDelete
  5. wahhh!!!
    nak belajor gak ar..
    akak!!
    terjah sini jom!!

    best!

    http://dirahpunyerblog.blogspot.com/2011/04/dia-dah-mintak-maaf-dengan-nad-kami.html

    ReplyDelete
  6. Nadirah : Orait... belajarlah dear. ha'ah, pas ni akak terjah ok!

    ReplyDelete
  7. melayu s;wak ok lg..pernah skali kwn bantai ckp melanau ke ape..mmg ternganga gak ar kitorang dibuatnya..dulu ada rakam.tp tah mana ilang...yg pastinya..sgt comel..eheh

    ReplyDelete
  8. mesti rami sik tido lagi waktu tok, maok nangga man u vs chelsea..hehe

    ReplyDelete
  9. Chii : Heeee... Betul tu kalau Bahasa Melanau pasti ternganga habis lah kalau dengar. Ahakkksss.

    ReplyDelete
  10. Fatin Firdaus :Hehee... Jgn pening dolok dik. Heee.. Thanks yer dear follow blog saya =)

    ReplyDelete
  11. Tengkorakemas : Kitak saja jak ho.. Suruh kmk jeles. hehehe.

    ReplyDelete