Badan berangin satu badan | Lately, aku mengalami badan terasa berangin... Terutamanya bahagian perut, berak pun tak lawas. Tak tahu ke...

Badan Berangin Satu Badan

/
0 Comments

Badan berangin satu badan | Lately, aku mengalami badan terasa berangin... Terutamanya bahagian perut, berak pun tak lawas. Tak tahu kenapa? Mungkin selalu sangat kot lewat makan. Jadinya... Perut selalu masuk angin. Huhu...


Bila mendengarkan aku selalu mengadu sakit perut. Encik suami belikan aku ma'ajun petani. Selain buat sauna sendiri di rumah... Aku mengamalkan makan ma'ajun petani sekarang ni. So far, alhamdulillah... Berak dah lawas, badan berangin pun semakin berkurangan. Selalu jarang berkentut... Lately, kemain... Asyik membebaskan karbon monoksida je kerja. Haha...

Lagi satu... Aku suka akan rasa ma'ajun petani ni... Tak sama dengan yang selalu aku beli dengan orang kampung. Bila makan... Rasa nak lagi dibuatnya. Sedap!

Stok ma'ajun petani dah nak habis. Kejap lagi nak try cari online ada tak agen berdekatan yang jual. Hehe...




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: