HARI PERTAMA MENYUSUKAN ANAK PADA BULAN PUASA | Kali ni giliran Ain pulak menyusu badan di bulan puasa. Before puasa... Dua hari sebelumnya, aku dah start berlatih minum air kosong sebanyak 4 liter sehari... Sambil tu layan makan buah kurma untuk membanyakkan susu. Teringin nak buat overnight oats. Tapi... Entah! Boleh ke tidak anak tekak aku nak telan masa sahur. Huhu...

Sumber gambar adalah daripada laman seperti di dalam gambar (kes malas nak snap gambar sendiri)

Alhamdulillah... Untuk first day puasa sambil menyusukan Ain... Aku lansung tak letih. Mungkin jugak disebabkan aku ambik choco honey colagen Chinta Ayu kot... Actually, dah 3 bulan aku ambik choco honey colagen. Alhamdulillah... bertenaga dibuatnya. Dulu masa mula-mula ambik... Aku minum dua kali sehari... Ni dah beli kali ketiga... Sehari sekali minum pun dah memadai.

Alhamdulillah... Cabaran puasa hari pertama puasa dilalui dengan jayanya.