Episod 18 Mr Boss Miss Stalker | Semalam punya episod hampir ke kemuncak. Ada 2 episod lagi... Last episod pada 4 Jun nanti. Semalam.....

Episod 18 Mr Boss Miss Stalker

/
0 Comments

Episod 18 Mr Boss Miss Stalker | Semalam punya episod hampir ke kemuncak. Ada 2 episod lagi... Last episod pada 4 Jun nanti. Semalam... Kisah curang Iszham dengan Ria terbongkar dan menyebabkan Linda kemalangan. Tapi macam tak bestla plotnya... Dia tahu melalui orang lain... Kan best kalau kantoi depan-depan dengan aksi gaya perempuan bergaduh. Baru sentap... Biar jadi teladan buat penonton... Akibat berlaku curang... Kan!!!

Sumber info daripada blig EDtv

Hakikatnya... Sepandai-pandai tupai melompat... Akhirnya jatuh ke tanah jua. Then... Memang dah agak dah... Yang bunuh ayah Liza adalah Izudin. Tapi kan... Hariz marah tak... Kalau nanti Sara cerita perkara sebenarnya... Yang dia Stalk Hariz...

Hurmmm... Tipikal cerita melayu... Confirm happy ending. Cuma suka nak tengok bagaimana sesuatu cerita itu diolah... Dan menjadi atau tidak keserasian hero dan heroin dalam sesuatu drama tu. Ok lah drama mr boss miss stalker. Dengar cerita daripada beberapa buah blog... Drama terbaru di slot dahlia next week... Yang gantikan mr boss miss stalker adalah drama Mr. Tanda soal. Best ke tidak... Kenalah tengok next week.



ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: