Siapa juara Maharaja Lawak Mega (MLM) 2016 | Jumaat minggu ni adalah MLM 2016 akhir, dan tema untuk kali ni adalah bebas dan muzikal . ...

Siapa Juara Maharaja Lawak Mega (MLM) 2016?

/
1 Comments

Siapa juara Maharaja Lawak Mega (MLM) 2016 | Jumaat minggu ni adalah MLM 2016 akhir, dan tema untuk kali ni adalah bebas dan muzikal. Kalau dah bertemakan bebas dan muzikal... Harap-harap, persembahan setiap ajen meletop kebaboom. Hehe... Dan 4 ajen yang mara ke peringkat akhir MLM 2016 adalah seperti berikut :-
Putih - Mamak & Ali
Joras - Shuk, Rahim & Joey
Lol - Angah, Tauke & Ajak
Bocey - Fad, Abam & Achey

Petang semalam... Masa minum petang, entah! bagaimana topik MLM 2016 boleh timbul... Kami adik-beradik siap buat perkiraan lagi untuk keputusan MLM 2016 akhir. Kalau tanya aku... Tempat pertama atau juara... Pastilah Bocey... Cuma naib juara dan tempat ketiga je selalu tekaan aku salah... Sama macam kilauan emas akhir haritu. Teka pakcik Idris tempat kedua... Tapi, sudahnya... Fuad yang dapat.

Sumber gambar daripada google image

Walaubagaimana pun, untuk MLM 2016 akhir kali ni... Aku andaikan Joraz yang akan berada di tempat kedua atau Naib juara. Kemudian, untuk tempat ketiga pulak... Ialah LOL... Akhir sekali untuk tempat keempat... Aku andaikan kumpulan Putih yang akan memilikinya. Macam mana, adakah tekaan korang sama dengan apa yang aku teka?



ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. Wah dah final ye..nmpk sgt dh lama tak ikut perkembangan.MLM tahun ni tak best la..tak mood dah nk tgok.kebetulan jumaat ni tukar dutytak kerja malam, bolehlah tgok..dh final.hehe

    ReplyDelete