Konsert Akhir Seiras Seirama musim pertama | telah pun melabuhkan tirainya dengan 7 finalis beserta ikon masing-masing berentap untuk me...

Konsert Akhir Seiras Seirama Musim Pertama

/
0 Comments

Konsert Akhir Seiras Seirama musim pertama | telah pun melabuhkan tirainya dengan 7 finalis beserta ikon masing-masing berentap untuk merebut gelaran juara... Dan Akhirnya, Azlyna Aziz dan ikonnya Ziana Zain telah berjaya bergelar juara seiras seirama 2016... Dengan membawa pulang wang berjumlah RM20,000 dan sebuah trofi sumbangan daripada pihak Astro.

Sumber gambar daripada google image

BIODATA RINGKAS AZLYNA AZIZ PESERTA DI BAWAH IKON ZIANA ZAIN
Azlyna Aziz atau senang dengan sapaan Elynn berasal dari Rembau, Negeri Sembilan. Merupakan suri rumah tangga sepenuh masa. Selain itu, menurut info yang aku terbaca dari laman nurfuzie, Azlyna juga merupakan adik kepada penyanyi Azura Aziz yang popular dengan lagu Bukanku Tak Sayang Lagi pada tahun 90-an.

Tahniah buat Azlyna... Memang patut pun bergelar juara... Suara sebijik macam Ziana Zain... Tu baru seirama. Huhu... Walaupun macam chipsmore tengok. Akhirnya... Tahu jugak siapa juara kan...



ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: