Episod akhir cinta si wedding planner | Seperti biasa... Mesti happy ending right. Cuma nak tahu rahsia Shira dan Nadia je sebenarnya. S...

Episod Akhir Cinta Si Wedding Planner

/
0 Comments

Episod akhir cinta si wedding planner | Seperti biasa... Mesti happy ending right. Cuma nak tahu rahsia Shira dan Nadia je sebenarnya. Sian pulak kan... If ada individu yang ada masalah seperti Nadia. Hidup dalam dunia fantasi yang dia sendiri cipta.

Sumber gambar daripada google image

Kenapa aku rasa ending cinta si wedding planner agak mendatar yer? Tetiba pulak watak Syakirin, kawan satu universiti Zara muncul. Eh! macam pelik pulak tetiba muncul di saat akhir. Adakah itu hint sambungan cinta si wedding planner raya. Si Bazli pulak kawin dengan Syakirin. Haha... Apa-apa pun, cinta si wedding planner pun dah berakhir semalam. Puas hati tak?



ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: