Bateri Note 1 cepat habis | Itulah yang aku hadapi sekarang setelah 3 tahun tak bertukar. Bila 50% je baterinya, terus terpadam. That why, blog jarang ber'update minggu ni. Seperti pernah aku katakan sebelum ni. Semenjak memiliki note... Aku totally update blog menggunakan note. So, bila dah terbiasa... Terasa malas pulak nak update blog guna laptop. Tula padahnya.

Sumber gambar daripada google image

Ada jugak survey bateri note 1 di internet... Harga sekitar RM30 - RM50. Yang tak original lah... Yang original, aku tak survey lagi. Hubby kata, dapat gaji nanti baru nak survey bateri di Betong. If harga bateri yang ori ok. Next week kot baru tukar. Tu pun tak tau lagi. Huhu...

Buat sementara ni, aku update guna handphone samsung mini galaxy. So... Sangat-sangat lambat. Kena bertabahlah wahai hati. Nak on laptop... Sah-sah ada yang mengacau. Lagipun, sindrom malas banyak sangat. Huhu... Dah seminggu ni dah bateri note 1 aku buat hal. So, kena bersabarlah hendaknya...