Kek harijadi Nur Ain . Saja nak jawab pertanyaan Puan Kutu . Hehe... Masalah line punya hal... Bila dah fade up... Sudahnya gambar kek...

Kek Harijadi Nur Ain

/
1 Comments


Kek harijadi Nur Ain. Saja nak jawab pertanyaan Puan Kutu. Hehe... Masalah line punya hal... Bila dah fade up... Sudahnya gambar kek tak tertayang.


Walaupun kecik... Alhamdulillah, Ain teruja nak jamah. Oh! ya... Harga kek tersebut RM15 je pun. Perisa vanila... Tak banyak dekorasi... Tapi patung kecik tu... Selesai je hubby tolong Ain tiupkan... Alia pulak yang kebaskan. Lepas tu... Boleh pulak tanya mana kek harijadi dia. Hubby kata boleh tuntut bulan dua nanti. Haha... Ok! itulah jawapan Alia tiap kali setiap persoalan yang dia lontarkan terjawab.


Nak belanja jugak gambar Ain masa tiup lilin... Padahal, ayah dia yang tiupkan. Siapa yang sambut birthday sebenarnya. Haha...



ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. comel kek harijadi ain..comel camtu ojlah harganya RM15..nasib ain tak pandaj lg klu tak kak alia kena la beralah bg patung pada adik.hehe

    ReplyDelete