Drama terbaru Sha & Shah akan menggantikan drama tersuka tanpa sengaja yang akan berlabuh malam ni dengan episod yang terakhir. Mean... Next week 4 Januari 2016, dah start dah drama Sha & Shah... Tengok promo di tv... Tu yang tau tu. Hehe...

Sumber gambar daripada google image

SINOPSIS DRAMA SHA & SHAH YANG MENGGANTIKAN DRAMA TERSUKA TANPA SENGAJA
Bila dah tahu drama apa yang akan menggantikan drama tersuka tanpa sengaja. Seperti biasa... Kena baca sinopsis dulu before tonton. Apalagi... Try google. Berdasarkan sumber, drama Sha & Shah merupakan adaptasi novel yang mengisahkan tentang kisah persahabatan dan perkahwinan. Kononnya... Sha ( Syatilla Malvin ) berkawan baiklah dari kecik dengan Shah ( Kamal Adli ).

Bila dah dewasa... Seperti biasa, tipikal drama melayu... Confirm ada kisah jodoh menjodoh. Nak atau tidak... Biasalah kena kawin right... Tapi, jalan cerita melayu... Mesti happy ending. Cuma best ke tidak sesuatu drama tu terpulang kepada pengolahan jalan ceritanya dan keserasian watak yang dibawak oleh para pelakon.

Nak tau drama ni, kenalah tonton sendiri. Hehe... Aku kalau jam 10 malam onward tu... Kekadang dah tidur. Layan movie pun macam chipmore je. Kejap ada, kejap tidak.