Nur Ain Mampu berdikari secara fizikal Tu antara perkembangan lain Nur Ain yang aku lihat sekarang ni. Bila berdiri di kerusi... Dia ...

Nur Ain Mampu Berdikari Secara Fizikal

/
1 Comments


Nur Ain Mampu berdikari secara fizikal Tu antara perkembangan lain Nur Ain yang aku lihat sekarang ni. Bila berdiri di kerusi... Dia dah boleh membongkokkan dirinya untuk duduk mencangkung dan seterusnya menurunkan badannya daripada berdiri tegak. Sesekali... Bila ada mainan di depan mata... Pasti akan dicampakkannya ke bawah... Bila tengok kita ambik balik mainan yang dicampakkannya... Kemain lebaq senyuman. Saiko la tu. Haha... Pejam celik... Pejam celik. Lagi 9 hari, usianya akan melangkah ke 11 bulan.


Dia jugak dalam proses belajar berjalan... Berdiri kemain laju... Pun begitu... Ada hati nak lepaskan tangan. Bila jatuh, bukannya nak serik... Malah semakin suka nak berdiri. Kekadang aku pulak yang cuak. Huhu...



ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment: