Duduk tanpa disokong. Alhamdulillah... Flow perkembangan Nur Ain tak pernah tertinggal di mata aku. Setiap hari... Setiap skill baru y...

Duduk Tanpa Disokong

/
2 Comments


Duduk tanpa disokong. Alhamdulillah... Flow perkembangan Nur Ain tak pernah tertinggal di mata aku. Setiap hari... Setiap skill baru yang dia tunjukkan, pastinya aku akan catat buat kenangan. Duatiga minggu di fasa menjangkau usia 8 bulan... Akhirnya Ain dah mampu duduk sendiri tanpa disokong.


Now... Bila dah reti duduk... Mulalah heret punggung untuk meneroka alam. Apalagi... Motor halus tangan dia pun bergerak selari mengutip benda-benda halus. Sesekali... Ada pulak adegan genggam dan tutup tangan... Ain tunjukkan. Skill baru kot... Untuk berlatih memegang. Hehe... Comel sungguh.

Bila dalam walker pulak... Sebulan sebelum ni. Tak reti nak berdiri. Sekarang ni... Kemain. Siap nak capai benda di atas meja ruang tamu dah. Huhu... Kena berjaga-jaga dibuatnya.



ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. alhamdulillah...
    tengok perkembangan anak sendiri memang kenangan manis. :)

    ReplyDelete