Dah boleh diajak bergurau dah... Ain sekarang ni. Bila kita buat bermacam-macam memek muka kat dia... Sesekali berdekah-dekah tergelak...

Dah Boleh Diajak Bergurau

/
2 Comments


Dah boleh diajak bergurau dah... Ain sekarang ni. Bila kita buat bermacam-macam memek muka kat dia... Sesekali berdekah-dekah tergelak tunjuk gusi yang tak bergigi. Haha... Lincah dan lasak jangan dikata... Berguling-guling dah atas lantai... Sudahnya baju habis kotor. Semata-mata nak ambik mainan di depan mata.


Walaupun dah boleh diajak bermain. Tapi still menangis bila berjumpa dengan 'orang asing' atau orang yang jarang ditemuinya. Tu la... Risau jugak nak beraya di rumah mak mertua nanti. Dorang kan jenis suka berziarah sampai empatlimaenam buah rumah sehari. Bagaimanalah reaksi Nur Ain nanti yer ^_<.



ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. alahai montelnya budak kecik ni..geram tgok muka dia sengih...dah nmpk iras2 muka kakak dah ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebijik muka Alia time kecik. Cuma beza dorang. Ain berlesung pipit. Hehe...

      Delete