Assalamu'alaikum
Pelakon watak Dr. Raden Amzar Dia Isteri Luar Biasa... Kini semakin diminati ramai, apabila lakonannya sebagai seorang suami yang baik menjadi. Syukri Yahaya si empunya badan. Pernah melakonkan watak utama juga sebagai suami dalam asam pedas untuk dia. Kekacakannya seringkali dikaitkan dengan pelakon Jericho Rosales... Iaitu pelakon Filipina. 

Biodata Ringkas Syukri Yahaya

Nama Penuh: Syukri Yahaya
Tarikh Lahir: 13 Jun 1988
Asal: Kuala Lumpur

Sumber gambar tunang Syukri Yahaya adalah dari google

Actually, menurut sumber... Syukri Yahaya (27 tahun) sudah pun berpunya. Malah, menurut akhbar online kosmo... Dia dan tunangnya Tya Adnan merancang untuk berkahwin penghujung tahun 2015 jika tiada aral melintang. Semoga bahagia hingga ke hujung nyawa hendaknya.

Mula-mula dulu... Honestly, tak suka sangat tengok lakonan Syukri Yahaya... Tapi, bila dia melakonkan watak Ziyad dalam asam pedas untuk dia dan now... Sebagai Dr. Raden dalam dia isteri luar biasa... Makin teserlah lakonannya. Biasalah... Trending sekarang ni... Kebanyakkan drama adalah adaptasi novel. Bila dah bawak watak hero dan heroin... Ditambah pulak dengan jalan cerita yang menarik... Sudah pastinya... Akan ada pengikut dan peminatnya yang tersendiri. Betul tak?