Assalamu'alaikum ♥ Keputusan peringkat akhir super qu putih bintang bersama bintang . Malam ni duadua tv di ruang tamu dan dapur...

Keputusan Peringkat Akhir Super Qu Putih Bintang Bersama Bintang

/
1 Comments


Assalamu'alaikum
Keputusan peringkat akhir super qu putih bintang bersama bintang. Malam ni duadua tv di ruang tamu dan dapur berpasang. Satu tengok tilawah Al-Quran peringkat antarabangsa... Satu lagi tengok super qu putih bintang bersama bintang. 


Sumber gambar dari google

Seperti yang telah aku ramalkan, ternyata Achey bukan pemenang super qu putih bintang bersama bintang... Tapi group Chilok. Terkejut berok bila dorang menang RM50,000. Macam tak percaya je wei.
Tema malam ni berkaitan bulan puasa dan raya. Amboi! Mentang-mentang duatiga hari lagi nak puasa. Tema pun ikut trending jugak ke... Hehe. 

Apa-apa pon... Tahniah! Chilok.




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. Tadi tengok sekejap...pastu dok buat kerja rumah xtau siapa menang...tula rezeki siapa sangka...

    ReplyDelete