Assalamu'alaikum
Cpuv Dumex Dugro adalah iklan terbaru pihak Nuffnang berikan selepas promosi E-Curve Doraemon last week yang mana still berstatus on going. Alhamdulillah, rezeki Alia dan Ain.



Bercakap tentang Dumex Dugro... Ia adalah merupakan salah satu jenis produk susu untuk bayi dan kanak-kanak yang terdapat di pasaran. Setakat ni, Alia pun still minum susu Dumex Dugro perisa asli. Starting usianya 2 tahun lagi... Sampaila sekarang ni tak berubah. Lagipun... Sepanjang minum susu Dumex Dugro... Alia takde sebarang alahan... So, stay jelah dengan Dumex Dugro.


Pada aku, dengan Dumex Dugro... Kita tak perlu risaukan tabiat anak kuat menyusu, tapi kurang makan... Kerana berdasarkan pengalaman sendiri... Walaupun Alia kuat menyusu tapi kurang makan... Berat badan Alia still maintain. Alhamdulillah...

Ketahuilah... Bahawa
Dumex Dugro ® 5 Pwer Nutri merupakan satu formula yang mempunyai nutrien-nutrien untuk menyokong perkembangan utama kanak-kanak yang membesar. Perkembangan utama kanak-kanak adalah termasuk perkembangan Minda, Tulang, Imuniti, Penghadaman dan Kecergasan.
Dumex Dugro® Asli baharu diperkaya dengan Vitamin C yang membantu meningkatkan penyerapan Zat besi daripada makanan.
Zat besi adalah komponen penting hemoglobin dalam sel darah merah yang membawa oksigen ke semua bahagian badan untuk perkembangan aktif.
  • 0% Sukrosa
  • Kelazatan susu sebenar
  • Diperkaya dengan Vitamin C yang membantu penyerapan Zat besi daripada makanan

Alhamdulillah, Alia sesuai benar dengan susu Dumex Dugro.