Assalamu'alaikum ♥ Berpusing seperti jam . Semenjak Ain dah pandai meniarap... Bermacam-macam gaya dia dah buat. Sekarang ni tam...

Berpusing Seperti Jam

/
0 Comments


Assalamu'alaikum
Berpusing seperti jam. Semenjak Ain dah pandai meniarap... Bermacam-macam gaya dia dah buat. Sekarang ni tambah lagi satu skill... Berpusing 360° sama seperti sebelum meniarap... Cuma masa tu... Dalam keadaan telentang... Kemain suka lagi dia... Dapat capai mainan kiri dan kanan. 


Tips mudah untuk galakkan anak meniarap dari aku hanyalah satu... Selalu umpankan anak dengan mainan yang berwarna-warni dan berbunyi tiap kali dia cuba untuk meniarap. Insya Allah... Bila sampai masanya... Pasti anak boleh meniarap. Cuma satu pesanan orang tua-tua... Jangan dok tolong anak... Takut nanti anak tak reti nak berdikari...

Alhamdulillah... Sekarang ni Nur Ain bukan je berpusing 360˚... Malah tengah berusaha untuk mengundur ke belakang. Tak sabar pulak tengok dia berjaya dapat skill baru. Hehehe...



ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: