21 May 2015

Baju Alia Kini Menjadi Milik Ain



Assalamu'alaikum
Baju Alia kini menjadi milik Ain...

Nur Ain Haziqah

Baju tu... Adik lelaki aku bagi. Tak silap masa tu dia tak jadi cikgu lagi. Still tanam anggur. Then... Baju tu jugak Alia selalu pakai time umur 8 bulan.


Nampak sungguh beza Alia dan Ain. Hehe... Alia berat dia ikut bulan. If 8 bulan, berat pun 8kg lebih sikit je. Berlainan dengan Ain... 4 bulan dah 6kg. So, banyak jugaklah baju Alia yang masih elok aku simpan sebelum ni sepertimana yang pernah aku ceritakan DI SINI... Ain dah boleh pakai. Padahal duadua minum susu cap gantung. Haha... Biasalah, setiap perkembangan bayi bukannya sama. Betul tak?

Kemudian... Tiap kali Ain pakai baju Alia. Confirm Alia tegur... Cakap baju tu dia yang punya. Sekadar menegur je... Bukan tak bagi pinjam. Alia kan anak baik... Dan sangat sayang akan adiknya. So, takde masalahla untuk bagi adik dia pakai.

Alhamdulillah...


1 comment:

  1. bole jimat jugak kan, sekiranya nanti masih elok lagi baju tu...adik ain pulak boleh pakai :p

    ReplyDelete