Back to Top

03 February 2015

Bermandikan 4 Botol Air Mineral



Assalamu'alaikum, hai
Tiga hari dah berlalu... Bumi Spaoh takde air akibat bah di loji air Betong menyebabkan pump rosak. 

Semalam hubby merata cari air mineral... Sudahnya dapat 4 kotak saja. Semua kedai katakan habis stok. Huhu... Dugaan musim banjir. Tapi... Alhamdulillah. Tempat aku still tak banjir. Harap-harap janganlah berlaku banjir.


Semalam dan harini... Cik Ain mandi guna air mineral water. 4 botol sekali mandi. Huhu... Kalau berterusan takde air. Boleh rabak poket. Haha...

Kami yang dewasa pulak mandi air hujan yang mak tadahkan. Nasib baik ada tong besar gedebak kat umah. Tapi tulah... Separuh je air di dalamnya. Yelahkan... Tak terfikir masalah air akan datang. So, sambil lewa lah nak isi penuh. Harap-harap harini atau esok... Dah ada air dah.


2 comments:

  1. OK ke Mandi air hujan fiza?nak buat macam man's ah darurat.hehe

    Harap cepatlah air ada semula.sian mak ain kena melabur SMP 4botol mineral sekali Mandi...

    ReplyDelete
  2. Salam singgah

    memang huru hara tak cukup bekalan air ni...kesian baby..moga cpt2 keadaan pulih spt sedia kala

    ReplyDelete