Assalamu'alaikum, hai ♥ Alahai... Apa nak jadi sekarang ni. Aku jadi takut nak beli makanan di pasaran bila terbaca berita di akh...

Bebola Ikan Dicampurkan Plasma Darah?

/
1 Comments


Assalamu'alaikum, hai
Alahai... Apa nak jadi sekarang ni. Aku jadi takut nak beli makanan di pasaran bila terbaca berita di akhbar. Terbaru mengenai amaran dari JAKIM mengenai berhati-hati membeli bebola ikan... Sebab ada campuran plasma darah haiwan. Huhu...


Nak kena rajin buat sendiri lah bebola ikan gamaknya. Lagi terjamin kan. Hati pun tak was-was nak makan.




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. Macam2 kan fiza..no buat sendiri tu la renyah sikit nak asingkan isi dari tulang ikan,hehe

    ReplyDelete