Assalamu'alaikum, hai ♥ Bila musim kering tiba... Rumah kampung pasti terasa bahang teriknya mentari. Hari-hari dok fikir... Kan ...

Akibat Cuaca Panas!

/
1 Comments


Assalamu'alaikum, hai
Bila musim kering tiba... Rumah kampung pasti terasa bahang teriknya mentari. Hari-hari dok fikir... Kan best kalau duduk rumah ber'aircond. Haha... Lagi-lagi bila ada anak kecik yang asyik merengek dek kerana tak selesa disebabkan cuaca panas. Sian Ain... 


Lately... Asal lepas Asar je mesti bawak Alia dan Ain jalan-jalan. Alia kalau dah masuk kereta. Siap! Memang tak reti duduk diam. Ada saja bahan bualan dia dengan ayahnya. Semua benda... Dia akan tanya... 


Si Ain pulak... Masuk je dalam kereta. Mesti tidur. Sian pulak aku tengok. Mandi pun dah 3 kali dalam satu hari sekarang ni. Kalau tak buat gitu... Jangan mengharaplah Ain nak tidur siang. Merengek memanjang adalah.




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. kesian anak2 fiza,musim panas nk buat macam mana kan...Aiman Afia memang tak pernah berbaju waktu Tengahari smp petang klu it rumah.mujur rumah kami tak panas sangat.kt luar mana2 je panas skang ni.

    ReplyDelete