Assalamu'alaikum, hai ♥ Alhamdulillah... Harini dah masuk hari ke-22 aku dalam pantang. Lagi 22 hari... Akan habis berpantang.  ...

Minyak Bayi Yang Bagus Untuk Elak Kembung!

/
2 Comments


Assalamu'alaikum, hai
Alhamdulillah... Harini dah masuk hari ke-22 aku dalam pantang. Lagi 22 hari... Akan habis berpantang. 


Sepanjang berpantang ni... Bukan vick sahaja aku guna. Aku juga turut menggunakan minyak bayi jenama sendayu tinggi untuk Nur Ain. Alhamdulillah... Sepanjang dalam pantang ni... Nur Ain sentiasa buang angin toksin. Haha... Prap... Preeeettt... Proooottt... memanjang. Selain itu... Aku jugak turut mengamalkan petua untuk elak kembung perut yang nurse bagi. Nak tahu petuanya... Baca DI SINI

Serius... Paling aku takut bila bayi kembung perut. Confirm! Bayi tak berenti menangis. Lagilah aku... Kalau takde mak tolong aku dalam pantang. Mahunya menangis sama. Haha...




ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. Tq for sharing..
    bru tau sendayu tinggi pom ada minyak bayi ni

    ReplyDelete
  2. woo fiza pakai minyak sendayu tinggi ye..mmg paling risau bila baby kembung perut.mujur masa afia sekali pun tak pernah kena kembung.Alhamdulillah sgt

    ReplyDelete