Assalamu'alaikum, hai ♥ Empat hari lepas hubby balik umah mak mertua aku di Kuching untuk jenguk dorang. Yelah! Biasanya, kalau a...

Purse Baru Dari Hubby

/
1 Comments


Assalamu'alaikum, hai
Empat hari lepas hubby balik umah mak mertua aku di Kuching untuk jenguk dorang. Yelah! Biasanya, kalau aku tak sarat mengandung... Time cuti sekolah, pastinya kami akan ke Kuching... Tapi, tidak untuk kali ni. Namun... Dorang pun faham jugak dengan situasi aku sekarang ni yang tengah sarat. So, hubby balik sorang jelah untuk cuti sekolah tahun ni. Huhu...

Nak dijadikan cerita... Malam Rabu dia balik ke umah mak aku dan sampai pun lewat... Jam 8 malam gitu. Tak sangka ada jugak ole-ole buat aku. 



Dah lama tak beli purse. Biasalah aku... Setia pada yang satu. Selagi tak rosak... Selagi tu tak beli. Walaupun simple, tapi boleh tahan jugak harganya... Alhamdulillah... Rezeki orang nak bagi. Hehe...

Walaupun style'nya simple... Aku tetap suka. Sekali-sekala dapat benda mahal daripada suami siapa tak suka kan... Namun, harganya taklah semahal mana setelah ditolak harga promosi dapatlah harga RM69.90. Tapi bolehlah dimiliki golongan sederhana seperti kami. Ekekeke...




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. klu dh namanya hadiah dr hubby,murah mahal tak penting..klu sy happy je..sbb jarang2 dpt kan.hehe

    ReplyDelete