Assalamu'alaikum, hai ♥ Kat luar hujan... Memang syokla untuk tidur tengahari. Alia... Kalau dah bangun pagi... Lepas mandi. Jang...

Bila Dah Kepenatan

/
2 Comments


Assalamu'alaikum, hai
Kat luar hujan... Memang syokla untuk tidur tengahari. Alia... Kalau dah bangun pagi... Lepas mandi. Jangan harapla nak duduk diam. Ada saja aktiviti yang dia buat. Paling suka dia buat sepahkan barang. Hadoi... Sabar jelah! Kalau orang dewasa buat gitu. Mahunya aku jadi tarzan. Satu yang best kat dia. Kalau kita mintak tolong simpankan balik barang yang dia sepahkan. Insya Allah dia akan tolong even 234 kali kita bagi arahan.


Dah puas main. Bila dah penat... After lunch. Wajib mintak susu. Nak tidurlah tu. Bila dia tidur. Sunyi pulak rumah dibuatnya... Bila tengok muka Alia... Tak padan dengan kecik. Aktif sungguh!




ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. nampak besar dah dia..:)
    sedapnya dia tido..

    ReplyDelete
  2. kat sini pon hujan lebat..

    xpela..at least dia kemas jugak akhirnya kan

    ReplyDelete