Assalamu'alaikum, hai
Start last 2 weeks... 2 minggu sekali aku akan buat checkup kehamilan. Biasalah... Dah masuk bulan ke-8 kan. Untuk checkup kali ni iaitu semalam. Berat naik 1.8kg dalam masa 2 minggu. Haha... Cover checkup before ni kot... Yang statik!... 

Pregnant kali ni... Berat badan aku naik... Lepas tu... Statik... Naik... Then, Entah! Next checkup naik ke tidak. Berat badan menjadi problem aku untuk pregnant kali ni. Tapi... Tak payah nak hairan sangatlah. Bak kata mak aku... Setiap kali mengandung... Pengalamannya berbeza. Tak sama... Yang penting, kena sabar di saat melalui bulan-bulan kehamilan. Sesungguhnya ia adalah anugerah yang terindah Allah berikan buat kita... Dan tak semua orang akan merasainya. So, aku harus bersyukur dan bersabar untuk menerima segala dugaan yang mendatang. Allah adalah sebaik-baik perancang. Setiap apa yang berlaku, pasti ada hikmahnya.

Aku doakan semoga segala urusan dipermudahkan hendakNYA.