04 October 2014

Mood Nak Design Blog Sendiri



Assalamu'alaikum, hai...
Lama sudah berhajat nak hias blog sendiri. Kali ni tetiba kerajinan itu datang. Hehe... Jangan hairanlah yer.... Kalau tengok blog aku berubah-ubah dalam beberapa hari ni.


Yelah... Sian jugak tengok blog sendiri. Dah hampir 4 tahun wujud, tapi baru 2 kali bertukar wajah. Tu pun... Simple giler. Haha...

Niat nak mencantikkan tu memang ada. Cumanya... Masa. Sangat-sangat mencemburui aku. Semoga apa yang aku hajati kali ni tercapai hendaknya. Amin...

Apa-apa pun... Selamat berhujung minggu semua. Have a nice day. Mesti hari ni dah busy buat persiapan untuk sambut raya qurban esok kan...


1 comment:

  1. Best la kalau pandai olah blog sendiri... huhhu, saya ni main hantam saja hahhh... :-)

    ReplyDelete